LOMCE, participació i democràcia, alguna cosa nova?
La LOMCE és una proposta legislativa que incideix poc en l’estructura geneneral de participació dels centres heretada de les norma...
Asustando a los yokai
Asustando a los yokai Maria Isabel Rodríguez Fernández De regreso de las vacaciones de verano y del periodo de confinamiento, después d...
L´autoregulació, el ritme i les famílies
Tània Viña, estudiant de magisteri. Somiar, creure, veure
Recordeu què somiàvem quan érem a la facultat? Recordeu amb quina força desitjàvem canviar el món des de l&r...
Gimnàstica cerebral, una rutina diferent, enriquidora i divertida
Les rutines són fonamentals en el camp de l’educació infantil. En aquest article, s’hi presenta una nova rutina basada en un...
La presència de les famílies a l’escola
A partir de l’article de Jordi Collet, «Famílies: estrangeres en un país anomenat escola», reproduïm algunes de l...
Querido planeta, yo también te quiero habitar
Querido planeta, yo también te quiero habitar El derecho a comprender y disfrutar del entorno que nos rodea Sara Isabel Cortes Amador A d...
Preparar la rentadora, una activitat quotidiana
La vida diària brinda als professionals de l’educació múltiples i variades oportunitats de realitzar aprenentatges signific...