Treballem les emocions a l´escola bressol
Promoure la (inter)professionalitat i la intergeneracionalitat
L’experiència que es presenta se centra en l’educació i la intervenció intergeneracional i es fonamenta en el treball...
Gestionar la ecoansiedad. ¡No nos culpabilicemos y pasemos a la acción!
Gestionar la ecoansiedad. ¡No nos culpabilicemos y pasemos a la acción! Somos parte del problema, pero también somos parte de la soluci...
Karima Grant: «Pressionem els infants perquè siguin preadults»
Canviar els paradigmes d’aprenentatge a l’oest africà és l’ambiciós objectiu d’ImagiNation Afrika, una as...
Aprenem cooperativament: una experiència a l´aula
L’article que us presentem a continuació és una reflexió sobre les vivències que ens ha aportat l’aprenentatge...
És tan present la formació a l’etapa 0-3 als estudis universitaris com a l’etapa 3-6?
La necessitat de poder disposar de mestres ben formats és una qüestió considerada, cada vegada més, clau per millorar la qua...
Sortida d´estudi al bosc de l´Isern
En aquest article, s’hi relata l’experiència realitzada amb alumnat de cicle superior de primària, consistent en un treball ...
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche La importancia de la palabra oral y escrita adecuada Mencionar el nombre de Nietzsche siempre genera cierta incomodid...