Pablo Martínez Cousinou: «Hi ha una gran necessitat d´ensenyar alfabetització visual a les es...
Pablo Martínez Cousinou és fotògraf, encara que la conversa que mantenim amb ell ens porta a parlar de periodisme, educació...
Conflictes: treballem en cercle
Com podem resoldre conflictes més enllà de l’arbitratge o la sanció? I, fins i tot, podem anar més enllà de l...
Con las familias: Decálogo «Compartir la educación matemática con las familias»
Escoltar la respiració de la vida
Aiala Urcelay: «El que el Colectivo Lisarco mostra als escenaris o a les aules són persones i p...
Aiala Urcelay: «El que el Colectivo Lisarco mostra als escenaris o a les aules són persones i professionals artístics, sense distincion...
Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria)
Segur que… «Ara és demà»?
El debat sobre l’educació continua encallat. El marge per tirar endavant una proposta o una altra no té prou consens. Una ll&agrav...
De desitjar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...