El tempo de la infància
De vegades m’aturo en algunes de les situacions més quotidianes per observar com són, què fem, com ens hi expressem…...
Una plaça a l’escola, espais per a tothom i projecte de centre
Cada lloc comunica sobre el que pot succeir al seu interior, parla de qui l’habita i encomana una manera de viure’l. Tot espai, gran o pe...
Pistes per a l’avaluació: Com hauria de ser l´avaluació de l´educació matemàtica infantil?...
L´emoció d´aprendre
L'evidència en la pràctica: Aprenentatge social i emocional. Ens escoltem? L´escolta obre la p...
L'evidència en la pràctica: Aprenentatge social i emocional Ens escoltem? L’escolta obre la porta a l’autoconeixement i a l’empati...
Planificació de la proposta: D´una escola presencial a una de virtual en 24 hores. És possible?
En aquests temps de confinament obligatori, els centres docents, les administracions i les comunitats educatives han hagut de substituir ...
Deixem-los badar!
En aquest article d'opinió, Antoni Aguilar proposa una reflexió sobre les conseqüències profundes que comporta l'estí...
Mirar i sentir l’espai (per transformar-lo)
Saber mirar els espais exteriors de les nostres escoles ens ajuda en el procés de millorar-los i de transformar-los. Es tracta de caminar...