Surar o no surar, aquesta és la qüestió
En aquesta secció presentem fragments breus de diàleg d'aula aparentment simples, però tots ells espontanis i reals. Uns di&agrav...
LLegeix-li el conte. No li expliquis
Al Mikel, sempre li ha agradat llegir. Llegeix el seu llibre electrònic i en paper, llegeix les notícies i els rètols de les conv...
Tècniques assertives
L’assertivitat és una habilitat social que consisteix a manifestar de forma clara, franca i respectuosa les pròpies opinions, emoc...
Investigant la incidència humana en el medi socionatural a partir de les idees de l´alumnat
El nostre entorn pateix una sèrie de problemes, entre els quals hi ha la contaminació, la societat consumista, etc. La solució qu...
Recursos per a la pràctica: Abordar la pobresa amb contes i novel·les
Però…, on és la mama?
En aquest article, miro de fer una petita reflexió sobre una escena amb la qual ens trobem sovint amb alguns nens o nenes que, generalmen...
Llegir i escriure en una aula d’educació infantil
Les experiències diàries dels nens i les nenes d’una aula d’educació infantil esdevenen una oportunitat única ...
Material per a l’alumnat: “El poder de las visualitzacions”
Els punts de vista nous sobre la intel·ligència i els diferents estils de processament dels aprenentatges han de repercutir en l’e...