Trayectorias personales de aprendizaje
Trayectorias personales de aprendizaje Qué son y cómo incorporarlas a la práctica educativa Moisès Esteban-Guitart Las situaciones...
Formant nous mestres en ciències
L’experiència que presentem va tenir lloc a l’escola Parc de l’Aigua de Lleida. Relata algunes de les vivències compar...
Comportaments de gènere no normatius
Els pares i les mares amb infants transgenèrics s’enfronten a tot un seguit de reptes: trencar prejudicis, acceptar la situació, f...
Rosa Liarte: «Amb els meus podcasts el que busco és donar veu a aquests professionals de l'educ...
Rosa Liarte: «Amb els meus podcasts el que busco és donar veu a aquests professionals de l’educació que tenen tant per explicar i...
El punt de vista de l’escola en la formació dels mestres
L’experiència que presentem és duta a terme per la Facultat d’Humanitats i Ciències de l’Educació de la ...
Apropem la història als infants de 0 a 3 anys
A l’article, s’hi presenta un projecte que consisteix, bàsicament, en l’elaboració d’un material ludicohist&ogra...
Aiala Urcelay: «Lo que Colectivo Lisarco muestra en los escenarios o en las aulas son personas y...
Aiala Urcelay: «Lo que Colectivo Lisarco muestra en los escenarios o en las aulas son personas y profesionales artísticos, sin distincion...
Espais compartits de reflexió
Durant el curs 2014-2015, l’equip de recerca del projecte ARMIF 2014 00052 va dur a terme el projecte d’innovació «La reflexi...