Tree-Athlon
Aquest article plasma la realització d’un projecte de treball a l’escola rural anomenat Tree-Athlon, jugant amb la paraula tree (&l...
Espais oblidats, entorns d’aprenentatge
Descobrir l’argument de l’espai als «entorns quotidians» de la infància semblava senzill. Aquells espais oblidats hi s&...
L'evidència en la pràctica: Aprenentatge social i emocional. Ens escoltem? L´escolta obre la p...
L'evidència en la pràctica: Aprenentatge social i emocional Ens escoltem? L’escolta obre la porta a l’autoconeixement i a l’empati...
Pistes per a l’avaluació: Indicadors de la qualitat d´ús d´alguns espais que de vegades estan...
La discussió tertúlia literària
Proposem una activitat motivadora i engrescadora que posa èmfasi en el valor de l’amistat i en la resolució de conflictes a partir...
Les famílies a l´aula des d´una perspectiva sistèmica
La història i el context familiar en el qual es desenvolupa cada infant condicionen la possibilitat, o no, d’aprendre a l’aula. Cal...
L’ombra d’un arbre
Les citacions que encapçalen aquest article tenen més de cent anys. Què ha passat a les nostres aules al llarg d’aquest dar...
Llegir i escriure en una aula d’educació infantil
Les experiències diàries dels nens i les nenes d’una aula d’educació infantil esdevenen una oportunitat única ...