PISTES PER A L’AVALUACIÓSocialització i escola
PISTES PER A L’AVALUACIÓ Socialització i escola Plantejaments curriculars El plantejament de com es pot promoure una socialització...
La pobresa amb relats quotidians
Veus de nens i nenes en temps de confinament
Parlar per parlar. Donem sentit i significat a la rotllana
En aquest article d'opinió, Maria Teresa Sogas reflexiona sobre la importància d'afavorir la parla de proximitat en el petit g...
Tots al bus!, un àlbum per jugar i aprendre a comptar
Poni vuit, poni nou, poni deu, la gallina de la Seu diu que amaguis aquest peu. (La gallina Ponicana) El món és ple de referències num&...
Albert Grau, pallasso. El riure no té fronteres
Després de fer aquesta entrevista, entenc millor que mai per què calen pallassos al món: «És una actitud vital, creu...
Actividad física, inclusión y calidad de vida
Entrelligar recorreguts
Com els recorreguts vitals de cadascú, les tires s'entrellacen, volten sobre si mateixes, s'enreden, s'estripen, avancen i s'aturen en t...