Sonido, silencio, ruido: conocerlos, medirlos, controlarlos
La escuela donde se ha realizado este proyecto es un centro de agrupación para niñas y niños con dificultades auditivas y posee una US...
¡Los niños no lloran!
Esta historia real es una buena manera de empezar a reflexionar sobre las emociones y sobre cómo las educamos. A continuación te propon...
Us animeu a presentar un projecte de direcció?
Aquesta va ser la pregunta que va plantejar la inspectora a l’equip directiu de la nostra escola l’any 2008. Van ser molts els dubtes amb...
Joan Domènech: “L’experiència escolar no ha de ser una cursa”
Mestre vocacional i director de l’escola pública Fructuós Gelabert, de Barcelona, va publicar el llibre Elogi de l’educaci&o...
El cervell lector i escriptor: aportacions per a l’aula
Com aprèn a llegir i a escriure el cervell? Hi ha un període crític per aprendre’n? Quines estratègies podem utilitz...
“Lactancia en tándem: ¿a medida de quién?”
RESEÑA: ¿Qué hacemos con la educación?
No parecen correr buenos tiempos para la escuela pública. En un contexto socioeconómico de obvias dificultades como el que venimos arra...
El verano es una puerta abierta…