Claus i compromisos per a una bona dinamització d'equips de centre
Claus i compromisos per a una bona dinamització d’equips de centre Marta González de Eiris La direcció d’un centre no é...
Romper el tabú de la lentitud
slow food, slow citiesCarl Honoré (C.H.): Sin duda. Aprender es una cuestión de ritmo y timing. Los niños necesitan encontrar retos ac...
Taules de programació: Escape room: Atrapades en la història
Taules de programació de la proposta didàctica La proposta «Escape room: Atrapades en la història» és de temàtica s...
Com agrupeu l’alumnat al vostre centre?
Famílies que ens ajudem. Supervisió a facilitadores del grup
Famílies que ens ajudem. Supervisió a facilitadores del grup Els grups de pares i mares faciliten un espai d’intercanvi de neguits i d...
El treball de l’autonomia dels 3 als 6 anys
En aquest article s’explica com es treballa l’autonomia a les aules de 3 a 6 anys. Per fer-ho, s’utilitzen les observacions que les ...
Recomanacions de Bibliomèdia: La millor jugada d´en Madani
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA La millor jugada d’en Madani PINTADERA, F.; CATALINA, R. (il.) Barcelona. Ekaré, 2021 Aquest és un l...
Prevención de dislalias en la educación infantil
Contextualización de nuestro centroNuestro centro está ubicado en una zona costera con mucha afluencia de turismo. La base económica d...