La acogida del profesorado de nueva incorporación
La acogida del profesorado de nueva incorporación Cristina Segovia Barberán En este artículo se expone la necesidad de crear planes efe...
Obrers de l’art
L’escola cooperativa El Puig, d’Esparreguera (Barcelona), defineix la seva idea de mestra com la persona que acompanya, que escolta, que ...
Diario de una pandemia: educación emocional y Agenda 2030
Diario de una pandemia: educación emocional y Agenda 2030 Antonio José Morales, Dafne García Durá, Carlos Caurín Alonso La CO...
[Re]Pensar i organitzar la tutoria per a un pràcticum professionalitzador en la formació de mes...
La formació incial de mestres es caracteritza pel seu tarannà professionalitzador. A més dels coneixements sorgits de la recerca,...
El procediment d’anàlisi en la producció de textos: reconstruïr la consigna
Què cal fer per analitzar les produccions escrites dels alumnes i per seleccionar les dimensions a les quals caldrà donar prioritat en e...
Rampas para movernos y para pensar
En el proyecto que se explica en este artículo se relacionan las sesiones de psicomotricidad con las actividades con planos inclinados r...
Poders delegats
La Declaració dels Drets de la Infància, publicada l’any 1990, està basada en quatre principis fonamentals, un dels quals &...
Los mocos, fieles compañeros de la infancia
Resfriado (y no gripe)El resfriado común no es producido por el frío, sino por un virus. Bueno, por cientos de virus distintos. Si hay ...