Va de… Infancia y aire libre
De lo que digo y pienso que hago… a lo que en realidad hago. De lo que decimos hacer en equipo… y hacemos. De hacer sin pensar… a pe...
Quan l’escola visita la universitat
Des del curs 2013-2014 l’alumnat de la Facultat d’Educació de Donostia- Sant Sebastià s’encarrega d’organitzar u...
El paper de la mestra o del mestre en educació infantil: Jo soc perquè tu puguis ser
Desplaçar-se millor
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
El derecho a la atención temprana y la inclusión educativa
La entrada en vigor el pasado enero de la LOMLOE, también llamada ley Celaá, entierra, por fin, la nefasta ley Wert y abre horizontes m&#...
Mestres sense aula
En aquests temps de pandèmia han estat molts –i n’hi ha hagut de totes formes i colors– els sentiments, els patiments, les im...
Socialització: de què parlem?, com tractar-la?
La evaluación en educación infantil BARANDIARAN, A. (coord.) Graó, 2020 Aporta un plantejament de l’avaluació a l’educ...
«La màgia de la igualtat»
A continuació presentem una experiència didàctica coeducativa que va ser dissenyada i posada en pràctica amb xiquets i xiq...