CEIP Margalida Florit: Construint el nostre projecte
El CEIP Margalida Florit és un centre relativament nou, que ha tingut l'oportunitat de començar de zero. Estava tot per fer i per decid...
La motivación
En aquest capítol s'aborda un altre dels factors socioemocionals més importants de l'aprenentatge: la motivació com a estat emoci...
La pràctica de la coeducació a l’escola
A partir de constatar la realitat de les escoles, a l'article s'hi argumenta que no hi ha escoles coeducatives. S'hi insisteix en la nece...
Ética con creatividad
Las competencias éticas ocupan un lugar central en los nuevos diseños de los programas educativos de todos los niveles de la enseñanza...
La inclusió. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Espais de trobada 0-6. Què ens ofereixen?
L'oportunitat que representa que les professionals i els professionals que treballem per a l'educació dels infants ens puguem coordinar ...
El feedback
Un factor rellevant en els processos clau de l'ensenyament és el feedback. En aquest capítol s'aborda la naturalesa del feedback i els s...
Què va ser abans, l´ou o la gallina? La dicotomia impossible entre el «saber» i el «saber fer»
Què va ser abans, l’ou o la gallina? La dicotomia impossible entre el «saber» i el «saber fer» José Blas Garcí...