Comunicació de l’avaluació utilitzant el portafolis
Lluny de ser un procés adreçat a qualificar l’alumnat o a establir classificacions, entenem l’avaluació com un factor...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades i convocatòries
Contrastar la pràctica
Un equip jove i amb empenta lidera la reflexió i el canvi permanent a la llar d’infants Rexics, de Canet de Fals (Fonollosa, Bages), esco...
Com és una escola inclusiva?
Aquesta secció té com a objectiu recollir les diferents perspectives d'alumnat i professorat sobre un tema d'actualitat....
Personalitzar l´avaluació en el marc d´un currículum competencial
El CEIP Camí del Mig de Mataró. Caminando hacia el trabajo cooperativo
Para poder entender nuestra reflexión creemos que es importante situar dónde nos encontramos. En este momento, entendemos que emprender...
De l’escola infantil Aire Libre, del col·legi Lourdes, de l’escola infantil de Tui, del CEP de S...
L’aprenentatge escolar: una perspectiva psicoeducativa
Al present article s’hi mostren cinc idees bàsiques sobre l’aprenentatge escolar basades en l’evidència aportada per l...