La veu de la infància, element fonamental en l’avaluació i la planificació dels processos de tran...
RECURSOS PER A LA PRÀCTICA Grup d’Investigació Hazitegi Una experiència a l’aula de 5 anys La finalització de l’...
Allotjar en la incertesa
On habita l’escola? Et proposem construir una memòria pedagògica que ens convoqui a pensar-nos, a desconstruir discursos, sup&ogra...
Juego simbólico
A través del joc simbòlic els nens i les nenes poden créixer emocionalment, ja que poden interpretar les seves relacions afective...
Experimenta, que algo queda. Actividades EXAO para entender qué es la ciencia
Tejiendo sueños, cuento a cuento
- ¿Qué hacen esos niños sin libros de cuentos? -preguntó Neftalí.Y Reb Zebulun replicó: -Tienen que aguantarse. Los cuentos no son ...
El lloc paraula i l’escriptura comunitària
INTER-ACCIONS és un espai per compartir propostes realitzades en diferents contextos de trobada i vida de relació: facultats d’edu...
Se prohíbe no hablar
CONTES
Puça busca gos MABBIT, W.; REED, N. (il.) Edelvives, 2021 Qui no vol ser lliure i buscar un altre lloc on viure? Lliure per conèixer altr...