La pràctica de la coeducació a l’escola
A partir de constatar la realitat de les escoles, a l'article s'hi argumenta que no hi ha escoles coeducatives. S'hi insisteix en la nece...
Ética con creatividad
Las competencias éticas ocupan un lugar central en los nuevos diseños de los programas educativos de todos los niveles de la enseñanza...
La inclusió. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Espais de trobada 0-6. Què ens ofereixen?
L'oportunitat que representa que les professionals i els professionals que treballem per a l'educació dels infants ens puguem coordinar ...
El feedback
Un factor rellevant en els processos clau de l'ensenyament és el feedback. En aquest capítol s'aborda la naturalesa del feedback i els s...
Què va ser abans, l´ou o la gallina? La dicotomia impossible entre el «saber» i el «saber fer»
Què va ser abans, l’ou o la gallina? La dicotomia impossible entre el «saber» i el «saber fer» José Blas Garcí...
Moviment Educatiu de l’Alt Camp (MEAC):
Moviment educatiu de l’Alt Camp (MEAC): «Caminem plegades tot cuidant la qualitat pedagògica per ampliar la mirada i enriquir-la»...
Justícia climàtica?
Els més perjudicats són els qui menys culpa hi tenen Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replant...