La incorporación de propuestas externas en un aula abierta
Pistes per a l’avaluació: Instal·lacions
Arte y emoción
A través de l’art, és a dir, del llenguatge visual i plàstic, els nens i les nenes poden arribar a expressar i exterioritza...
Aprenentatge servei i personalització a l´IES Miguel Catalán
Des de fa cinc anys, l’IES Miguel Catalán ofereix diversos programes d’aprenentatge servei que combinen la realització d&rsq...
Esperar el turno (análisis de una transcripción de aula)
La transcripción que ofrecemos no responde a una sesión modélica ni a un análisis exhaustivo, sino que es un ejemplo de lo que puede ...
Què podem esperar per als nens i nenes de l´any 2050?
Confiem que l’any 2050 els drets dels infants siguin respectats: que tinguin la possibilitat de viure experiències autònomes, nece...
Imatge i infància. Ajustem l’enfocament?
Assegut estratègicament al sofà de l’aula observo meravellat el joc tan ric dels nens i nenes, les complicitats que s’hi estable...
Notícies d’interès