Què t’agradaria aprendre?
En aquest article, s’hi descriu una experiència que té com a finalitat desenvolupar itineraris personalitzats d’aprenentatge...
Trencar el tabú de la lentitud
El moviment Slow (slow food, slow cities, slow sex i ara slow education, l'educació lenta) creix des de fa vint anys a un ritme imparabl...
Tiempos difíciles
La negociación curricular en educación física, ¿utopía o realidad?
La experiencia que presentamos a continuación se ha realizado al comienzo del presente curso 2007-2008, en el Colegio Salesiano San Bern...
Leyendo a Darwin
A partir de la segunda mitad del siglo XX, hemos observado una evolución significativa en las instituciones museísticas. De la concepci...
Aprenentatge servei 100%, una proposta perquè un centre al complet treballi l’ApS
Aprenentatge servei 100%, una proposta perquè un centre al complet treballi l’ApS L’eix central del projecte educatiu del CEIP Malala...
A la poesía no hay quién la pare
I ara què? De la formació inicial a la pràctica real