Contenido del producto 276224
Aprenem a jugar a escacs (primera part)
La força que té el joc com a eina educativa és molt gran. Els alumnes i les alumnes adquireixen, motivats i sense ser-ne conscien...
¿Un intruso en nuestra biblioteca?
Naturalitzar el pati
Avui dia hi ha molts centres docents que es qüestionen el disseny i l’organització dels seus espais exteriors i que discuteixen sobr...
Tareas integradas de centro: la búsqueda de una identidad propia
El treball als centres mitjançant tasques integrades --o aprenentatge basat en projectes-- se’ns presenta com una de les estratègi...
Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...
La secuenciación de contenidos: mucho ruido y pocas nueces
Importancia atribuida en el proceso de reformaSi atendemos a lo expresado en los documentos oficiales y a las declaraciones realizadas po...
Educació i benestar
S’ha parlat molt del malestar en educació i hi ha motius de sobres per estar molestos. Sempre ens sobraran motius per estar-ne. El m&eacu...