El foment de la lectura a l’escola
Solament podem donar el que som
Les persones que vivim diàriament a l’aula sabem que una cosa és la teoria i una altra de ben diferent és la pràctic...
Resolguem: horari i calendari escolar–familiar, amb diversitat
Els debats sobre la conciliació de l’horari familiar i l’horari escolar han estat presents de manera recurrent al llarg dels anys. ...
Lideratge per a l´aprenentatge. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Obrint portes a l’ús autèntic de l’anglès
En aquest article, s’hi presenta una proposta d’introducció de l’anglès a l’educació infantil que vol ser...
Juegos para todos
Núria Castejón, directora de programes testimonials. «Si els escoltes, et fan parar a pensar»
La Núria té una llarga trajectòria a treballar en programes on l’opinió dels protagonistes dibuixa el camí de...
La formación inicial y permanente del profesorado de secundaria
Hace unos años, en 2004, tuve la oportunidad de exponer en un debate organizado por la Fundación Jaume Bofill mi parecer acerca del est...