Midiendo la realidad a través de la imagen: Una propuesta de enseñanza apoyada en la gramática...
Aprenentatge en entorns virtuals
Consigna de l’evidència Continguts d’aprenentatge de l’evidència Els entorns virtuals d’aprenentatge exigeixen dissenyar i plan...
Involucrar: la clau per aprendre activament
Involucrar: la clau per aprendre activament José Blas García Pérez Mestre i professor associat a la Universitat de Múrcia Twitter:...
La transferibilitat de les evidències a la pràctica educativa
Passejar-se, contemplar i relacionar
Al present article s’hi ofereix un dispositiu d’aula amb què es poden treballar actituds pausades i contemplatives per construir se...
Les mainaderes digitals, una realitat
En Joan és un nen de 3 anys que al setembre ha començat a venir a l’escola. Avui m’he reunit amb la seva mare i el seu pare ...
El dia 3 de novembre de 1997, en Jordi i la Dolors (pares de tres fills que llavors tenien 14, 16 i 18 anys) van acollir una nena de pocs...
Resolem problemes matemàtics a través de situacions quotidianes
Un dels objectius que es proposen a l’educació primària per a l’àrea de matemàtiques és construir els f...