Acelerómetros en clase y en el laboratorio
Cartografía de pensamientos y diálogos en/sobre El jardín de Juanita
M. Mar Santiago Arca La filósofa y escritora Angélica Sátiro, a través del proyecto El jardín de Juanita, invita a las infanc...
Aclarando el concepto de barreras a la participación
Aclarando el concepto de barreras a la participación Antonio A. Márquez Ordóñez Maestro de pedagogía inclusiva Blog Si es por...
Trobades
Trobades XIII Congrés Internacional de la Societat Espanyola d’Historiografia Lingüística València, 27-30 d’abril de 2...
La teva experiència compta
Aquest projecte col·laboratiu sorgeix a partir de la interacció de professorat a la xarxa i parteix d’una reflexió sobre aquell alum...
Tallers per a famílies: el dol i l’acompanyament dels infants
Els centres educatius ofereixen –a través de les seves associacions de pares, mares i famílies–tallers i xerrades per a l’...
Formar lectors aventurers
La bretxa entre una formació escolar sobre l’estructura narrativa restringida i la complexitat d’aquest recurs a la literatura infa...
Descobrint l’interrogant
En aquesta sessió, quan els infants de P4 entren a la seva aula es fixen en els cartells que una mestra hi ha penjat recentment i que por...