Patis vius a l’escola infantil Sabina
Equip educatiu de l’escola infantil Sabina L’article recull la trajectòria de l’escola infantil Sabina respecte a la transforma...
Desplaçar-se millor
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Ciència ciutadana i aprenentatge servei
La ciència ciutadana implica la participació de gent no especialitzada en activitats de la recerca científica. La ciutadania col&...
El cervell lector i escriptor: aportacions per a l’aula
Com aprèn a llegir i a escriure el cervell? Hi ha un període crític per aprendre’n? Quines estratègies podem utilitz...
Ensenyar a resumir
El propòsit d’aquest treball és verificar si l’ensenyament explícit d’estratègies per realitzar un resum...
El color blau
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), breus retalls de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Yincana desde la perspectiva de las inteligencias múltiples
Coneguem Salvador Espriu
Aquest article presenta l’experiència de la realització, a diferents escoles de Catalunya, d’un taller didàctic sobre...