Repensar la immersió lingüística a Catalunya des d’una perspectiva plurilingüe
Les aules lingüísticament heterogènies són una realitat cada cop més freqüent a Catalunya, la qual cosa fa pales...
La evidencia en la práctica: La centralidad de la zona de desarrollo próximo (ZDP). El fomento ...
(Inter)(Trans)disciplinariedad en formación de maestros
Graó a Graó
Construint coneixement de forma compartida
Entre el professorat, es parla habitualment de la necessitat de coordinar-se, de prendre acords de forma. Quan parlem de treball en equip...
El desenvolupament curricular a l’educació infantil xilena: ressenya històrica i desafiaments a...
L'article ens aporta una visió històrica de la formació infantil xilena, detallant les aportacions principals a nivell curricular i el...
Elaborar inferències a l´aula
Inferir és una habilitat cognitiva que afavoreix la comprensió lingüística, l’aprenentatge i també l’ajus...
Projectes col·laboratius a la xarxa
Al llarg dels darrers anys, la xarxa ha facilitat l'aparició de projectes collaboratius impulsats per professorat que proposa la realitz...