Del ConTacto con y sin Tacto
El cuerpo-organismo nace solo al mundo. De repente, siente en la piel cambios de temperatura, de luz, y diferentes presiones. Junto con t...
Eider Garde: «El paper de les educadores infantils no és el de donar instruccions, sinó el d´...
Eider Garde: «El paper de les educadores infantils no és el de donar instruccions, sinó el d’acompanyar les famílies perqu&#...
Competencia perceptiva de la música y patrones musicales
Competencia perceptiva de la música y patrones musicales Formar a escuchadores competentes Josep Lluís Zaragozà Escuela Superior de M&#...
Book Creator: crear libros personalizados
Book Creator es una potente y sencilla aplicación que permite la creación de libros digitales que posteriormente se podrán descargar en...
Educació científica inclusiva des de la primera infància
La pedagogia del canvi (des de la quotidianitat)
La pedagogia del canvi (des de la quotidianitat) Ana Murcia Asensio Directora EOE de Grau (Astúries) anama@educastur.org En aquest moment...
Egoisme i altruisme
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Disparar l’amígdala
«Sense emoció no hi ha aprenentatge», ens ensenya el professor Mora. Aquesta hiperrepetida frase que tant utilitzem des de la recer...