Educació i benestar
S’ha parlat molt del malestar en educació i hi ha motius de sobres per estar molestos. Sempre ens sobraran motius per estar-ne. El m&eacu...
Una aproximación virtual al territorio vetón
La recuperación del patrimonio vetónEn los últimos decenios la cultura protohistórica vetona ha conocido una revalorización constant...
Los profesores y la concepción constructivista
Ensenyar és una tasca complexa a la qual s’han d’enfrontar els professors, de manera que han de disposar de teories, instruments i ...
Los más pequeños también tienen sus derechos
La importancia de la imagen en el mundo actualLos niños y las niñas del siglo xxi viven en un mundo de imágenes: en la calle, en la te...
Formar maestros competentes: un reto difícil para el sistema educativo
La actual reforma educativa y el proceso de cambio iniciado a partir de los acuerdos europeos de Bolonia parece una situación óptima pa...
L’espai del joc, jugar i jugar sense fi
Ángeles Ruiz de Velasco Gálvez, Javier Abad Molina Jugar és, abans de res, una manifestació de la qualitat de vida de la infà...
L'autoestima com a nexe de grup
L’autoestima com a nexe de grup Raquel Sanchis Lirón Les emocions formen part de la nostra vida. Tot i això, durant molt de temps han ...
Botarse ao monte (‘anem a la muntanya’)
Una porta que s’obre durant un curs de pandèmia Paulo Nogueira Porto CEIP As Covas-Meaño. Meaño (Pontevedra) L’any acad...