Investiguem per Comprendre: propostes d’indagació
Investiguem per Comprendre: propostes d’indagació Albert Díez Vañó Investigar per Comprendre és una manera de proposar ...
El juego infantil: mapa y tesoro
Meritxell Fontanet Moya, Maria Olga Romera Acón Cuando hablamos del juego, las maestras, en las escuelas, tenemos dos retos. Por un lado,...
MILENA EN QÜESTIÓ
Les conferències. Construint conjuntament petits experts
A l’escola Riera de Ribes vetllem per trobar moments d’aprenentatge en els quals puguin participar diferents agents educatius. La confer&...
Transformar la societat a través de la música
Transformar la societat a través de la música és una proposta didàctica que s’ofereix a un espai d’aprenentatg...
Lletres, videojocs i rock-and-roll. Nous formats per a l’educació
Aquest article explica l’experiència del Pla Ceibal de l’Uruguai amb Letrapaluza, un videojoc que dona suport a l’ensenyament...
Teatre a l’escola: molt més que interpretació
Quan fem teatre a l’escola, a més de plantejar-nos realitzar un treball de llengua, que potser és la tasca més visible de t...
Contrastar la práctica