Educación lenta: con frecuencia, menos es más
Las palabras hablan a menudo de aquello que más nos hace vibrar, nos preocupa o nos ocupa directamente. Y las frases: "No tengo tiempo",...
La corriente eléctrica.
¿Cuántas horas pueden estar sin comer los niños en la escuela por la organización escolar?
Pedagogía “creativa” desde la condición humana
Estructuras de aprendizaje colaborativo entre docentes. Oportunidades de desarrollo profesional d...
Estructuras de aprendizaje colaborativo entre docentes. Oportunidades de desarrollo profesional docente en el día a día David Duran, Mari...
Pràctiques científiques a l´ESO amb la bateria del mòbil
Presentem una proposta didàctica duta a terme a diferents centres educatius en cursos d’ESO de ciències i tecnologia. Al llar...
Classes centrades en l’alumnat en la formació del professorat
Quan els estudiants de Didàctica de la Llengua i la Literatura realitzen les pràctiques, tornen a les aules de secundària amb una...
Mirar l’espai públic amb ulls d’infant
Com es fa efectiu el dret a la ciutat, en general, i a l’espai públic, en particular, des de l’òptica d’un infant? La ...