Aprendizaje social y emocional
Aprendizaje social y emocional Consigna de la evidencia Tener presente el estado emocional del alumnado antes de iniciar cualquier sesión...
Crònica: Tercer Congrès Lectors i Lectures per a un altre Món Possible
Viure la història: estratègies per treballar l’arqueologia a l’aula
L’arqueologia esdevé una eina d’alt interès per estudiar la història a primària. Partint d’objectes conc...
(Inter)(Trans)disciplinariedad en formación de maestros
«Papá, ¿por qué ahora me llevas tu al cole?»
Els canvis que estem patint a la societat actual (atur, mancances econòmiques, etc.), poden modificar el present i el futur dels nostres ...
El treball de l’autonomia dels 3 als 6 anys
En aquest article s’explica com es treballa l’autonomia a les aules de 3 a 6 anys. Per fer-ho, s’utilitzen les observacions que les ...
El prácticum, inicio de la función docente. Dudas, soluciones, enfoques y conclusiones
El pràcticum és una de les parts més importants en la formació inicial dels futurs docents perquè els situa en el q...
A contracorriente: de la geografía y la historia a las ciencias sociales
JustificaciónTras el fallido intento en 1970 de la Ley Villar Palasí, hubo un tiempo, a raíz de la reforma de enseñanza secundaria pl...