Tinkering: de la mano al pensamiento
Tinkering: de la mano al pensamiento Ane Arribillaga Sagastibeltza, Mari Jose Velasco García, Begoña Sabuqui Labiano En la propuesta de t...
Què és l´educació STEM o STEAM? Per què ens hi hem de posar?
La perspectiva de l’educació CTIM (ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques), més coneguda com STEM (d’a...
Va de… el treball per projectes
Del que dic i penso que faig… al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip… i que fem. De fer sense pensar… a pensar el...
Transicions: dels confinaments als retrobaments
Amb molta il·lusió compartim el projecte Transicions: Dels confinaments als retrobaments, que neix fruit d’unes reflexions espont&...
Comunicar-nos i cooperar: Respostes saludables
Comunicar-nos i cooperar. Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des d...
Un marc fèrtil per mirar el món. Recursos basals i recursos circumstancials per a les aventures d...
Els projectes a l’educació infantil sorgeixen de la vida de l’aula, de l’activitat, de les relacions, de les converses... Exper...
Océanos y clima. El cambio climático altera la vida marina
Narrativas para el cambio
Narrativas para el cambio Ana Rojas, Shalini Arias El trabajo de Fundación porCausa ofrece un amplio material útil para dinamizar el di&#...