No n´hi ha prou de dir-los adeu
No n’hi ha prou de dir-los adeu Quan escric, una bona part de les companyes i dels companys de secundària estan preparant comiats. Una pa...
Relaciones familia y escuela en un curso marcado por la COVID-19. Respuestas saludables
Relaciones familia y escuela en un curso marcado por la COVID-19. Respuestas saludables Sabemos que hay cosas que funcionan. Queremos dis...
Congrés Internacional Intertemporal Ecofeminista
Congrés Internacional Intertemporal Ecofeminista AA.DD. Investigant de manera cooperativa i interdisciplinària ens vam posar a la pell de...
Flipped Primary, una aplicació per capgirar les teves classes
Vivim en un segle en què tot està informatitzat, tothom està connectat a la xarxa i el nostre alumnat cada vegada utilitza eines ...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat ho poden fer ...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat també ho poden fer gairebé tot; simpleme...
Aprendre, participar i socialitzar en temps de confinament
Aprendre, participar i socialitzar en temps de confinament Experiències en entorns virtuals amb alumnes que pateixen malalties José Blas ...
Significatividad y funcionalidad
Consigna de la evidencia Favorecer la vinculación de los conocimientos previos con los nuevos conocimientos que vayamos a adquirir refuer...
Tablas de programación: Escape room: Atrapadas en la historia
Tablas de programación de la propuesta didáctica La propuesta « Escape room : Atrapadas en la historia» es de temática social...