Aiala Urcelay: «Lo que Colectivo Lisarco muestra en los escenarios o en las aulas son personas y...
Aiala Urcelay: «Lo que Colectivo Lisarco muestra en los escenarios o en las aulas son personas y profesionales artísticos, sin distincion...
Navegant amb una forta tempesta (part 2)
Aquest text neix de la necessitat de plasmar per escrit reflexions al voltant de com plantegem la tornada a l’escola. La covid-19 continu...
Els nostres ulls com a vigilants del canvi climàtic
Els nostres ulls com a vigilants del canvi climàtic Contribuir a la ciència ciutadana De què parlem Els canvis en els ritmes de la natu...
Dotació de recursos o projectes de vida
Dotació de recursos o projectes de vida Antonio A. Márquez Ordóñez Mestre de pedagogia inclusiva Blog Si es por el maestro, nunca ...
La transferibilidad de las evidencias a la práctica educativa
Todos los que formamos parte de Graó estamos comprometidos con la mejora de la educación, también tú, lectora, lector, que lees nu...
Entre costures
Entre costures Per mitjà del tractament de la línia i el color, l’alumnat de quart d’ESO ha estat treballant en la idea de canvi...
Tinkering: de la mano al pensamiento
Tinkering: de la mano al pensamiento Ane Arribillaga Sagastibeltza, Mari Jose Velasco García, Begoña Sabuqui Labiano En la propuesta de t...
Miguel Ángel Aragón: «L’educació és un bé públic que no s’ha de desvirtuar i que cal t...
El Miguel Ángel va començar en el món de l’educació de manera casual. En acabar la carrera de Químiques l&rsq...