Quan el gel es fon
El que passa a l’Àrtic no es queda a l’Àrtic Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el...
PARA REDONDEAR
Ahora en serio: juguemos El juego simbólico RUIZ DE VELASCO GÁLVEZ, Á.; ABAD MOLINA, J. Barcelona. Graó, 2011 Manual básico a...
Tu em llegeixes, jo et dibuixo, o com sembrar les ganes de llegir
Què és «el que no va bé»?
Què és el que no va bé, si el professorat s’hi escarrassa tant? Per què el nostre jovent, a qui mirem de beneficiar,...
Com agrupeu l’alumnat al vostre centre?
Libros. Encuentros. Convocatorias. Webs
Francesc Ferrer y Guàrdia
En aquesta secció es tracta de llevar la pols a textos i idees poc o molt conegudes i que estan presents en el debat i en la pràctica ed...
La mirada al espacio educativo
Una propuesta de indicadores para evaluar las escuelas infantiles como espacios seguros y protectores Pepa Horno Goicoechea La protección...