Mindfulness a secundària
Mindfulness a secundària Amparo Piles Almenar Psicòloga, formadora d’atenció plena www.amparomindfulness.com info@amparomindfulne...
Extendamos la voz: comuniquemos nuestras acciones
Extendamos la voz: comuniquemos nuestras acciones Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. Debemos replantearno...
Edith Lasierra: «El projecte es basa en l’escultura comunitària com a eina per a la cohesió...
Edith Lasierra, des de la cooperativa Coopgros, ha estat la responsable de la conceptualització i la coordinadora de Treu la teva Bèstia...
Els ambients d’aprenentatge
Al CEIP Molí d’en Xema treballem mitjançant diferents metodologies globalitzadores i innovadores, una de les quals són els ...
Diseño de itinerarios de aprendizaje a través de las cápsulas
Diseño de itinerarios de aprendizaje a través de las cápsulas Alba Castelltort Valls, Esther González de Vicente Las 15 cápsu...
Ludificant amb Kahoot! a l’aula de ciències socials
L’aplicació Kahoot! ens permet elaborar qüestionaris que el nostre alumnat pot respondre des dels seus mòbils o tauletes tria...
Ambients a primària, oportunitat per descobrir nous horitzons
El nostre objectiu és exposar la nostra experiència i la nostra motivació personal i professional en la creació, el sentit...
Els infants no som adults en petit