Juan Malabar: «Tant el conte com el joc simbòlic són un assaig de la vida»
Hi havia una vegada un jove mestre madrileny d’educació infantil que, després de treballar dotze anys a l’escola públ...
Cámara en mano
Persones vulnerables
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Hacemos arte con los artistas locales
Hacemos arte con los artistas locales Beatriu Guardiola Deltell Este proyecto de innovación, que llevaremos a cabo por tercer año consecu...
RASTREJANT PER LA XARXATROBADESCONVOCATÒRIES
RASTREJANT PER LA XARXA Píldoras de Educación Podcast per a mestres inquiets que aposten per un canvi metodològic, on s’hi compar...
Relacions entre la família i l´escola en un curs marcat per la covid-19. Respostes saludables
Relacions entre la família i l’escola en un curs marcat per la covid-19. Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem ...
Puerta abierta al valor, a los valores de la educación pública
Puerta abierta al valor, a los valores de la educación pública El concepto de escuela pública se ha ido definiendo y redefiniendo en nu...
El pas a treballar per ambients a la llar d´infants municipal del Morell
El pas a treballar per ambients a la llar d’infants municipal del Morell Meritxell Grau Lorenzo La nostra jornada laboral passa entre ria...