Entorns virtuals d'aprenentatge (I)
L’evidència en la pràctica
Evidència aplicada Grups interactius i tertúlies literàries dialògiques per aconseguir que tot l’alumnat arribi al màxi...
Ferran Campillo, pediatre mediambiental: «Les escoles amb pitjor qualitat de l’aire tenen alumnes...
Quan Ferran Campillo estudiava per ser pediatre va constatar, com d’altres companys, que l’asma i les bronquitis ocupaven bona part de le...
La recomanació de…
Possibilitats i complicitats entre el lleure educatiu i l´escola
Possibilitats i complicitats entre el lleure educatiu i l’escola Edgar Iglesias Vidal, Pere Soler Masó En aquest monogràfic hi present...
«No estoy de acuerdo con sus vidas»
«No estoy de acuerdo con sus vidas» Cuando se habla con el profesorado sobre los y las adolescentes, surgen las siguientes dudas: ¿es n...
Racons STEAM: un espai per a la creativitat
Quan s’incorpora la A dintre de les pràctiques STEM un dels propòsits que es persegueix és el de potenciar la creativitat d...
Actuar i exigir