La lectura en veu alta: porta d’entrada de la literatura a l’escola
Elisabet Clapés Bot, Maria de Mar Piera Martorell, Victòria Bertran Corredor La lectura en veu alta per part del mestre obre la porta a d...
Va de… Temps de confinament, temps de vida lenta
El que sempre dic i penso que faré si tingués temps... I ara que ens hem hagut de parar en sec..., aprofitem l'ocasió per pensar ...
Confiprojecte. Aprendre del confinament per fer projectes personalitzats
Confiprojecte. Aprendre del confinament per fer projectes personalitzats Ana Muñoz González, Montse Forns Gabandé La proposta didà...
L’escola creix i es transforma a través de l’educació artística
A l’escola Ferrer i Guàrdia, de Granollers, el treball de l’educació artística ens està transformant. La parti...
GamifiCAT, la plataforma que s’adapta a cada projecte educatiu
GamifiCAT, la plataforma que s’adapta a cada projecte educatiu GamifiCAT és una plataforma gratuïta, creada per Fran Reyes, que permet...
La coeducació com a pràctica espacial
Els patis de les escoles poden considerar-se el primer espai públic de la infància. La seva configuració i les relacions que hi t...
Cassà de la Selva: va de llibres
Infants cuidadors, infants sensibles
«Infants cuidadors, infants sensibles» és una proposta didàctica que cerca treballar amb nens i nenes de tercer i quart de p...