Claus i compromisos per a una bona dinamització d'equips de centre
Claus i compromisos per a una bona dinamització d’equips de centre Marta González de Eiris La direcció d’un centre no é...
Eider Garde: «El papel de las educadoras infantiles no es el de dar instrucciones, sino el de aco...
¿Cómo te definirías? Me considero una persona muy curiosa, creativa, entusiasta, trabajadora y comprometida con lo que creo. ¿Qu&#...
Salts d’aigua
Incorporar la visió d’educació STEAM a l’etapa d’infantil suposa complementar i enriquir moltes de les pràctiqu...
Mindfulness a secundària
Mindfulness a secundària Amparo Piles Almenar Psicòloga, formadora d’atenció plena www.amparomindfulness.com info@amparomindfulne...
Diseño de programas de orientación educativa: hacia una gestión ética del riesgo en la escuela
Diseño de programas de orientación educativa: hacia una gestión ética del riesgo en la escuela Ana Murcia Asensio La orientaci...
Trenta-cinc anys de revolta educativa
Trenta-cinc anys de revolta educativa Pilar Gargallo Otero La Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya aquests darre...
A les facultats d’Educació ens trobem amb el dilema de com tractem l’alumnat que pateix situacions de salut mental i que està...
Enterrats en trastos
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...