Modelatge 0-6. Un projecte de cohesió d'etapa
Modelatge 0-6. Un projecte de cohesió d’etapa Comissió Tècnica Modelatge 0-6* En el present article expliquem un projecte d’...
Mestres sense aula
En aquests temps de pandèmia han estat molts –i n’hi ha hagut de totes formes i colors– els sentiments, els patiments, les im...
Ningú hauria de ser invisible en un centre educatiu
La participació de la comunitat educativa en el consell escolar facilita el flux d’informació i el funcionament d’un centre ...
Entre la urgència i la importància. És viable l’essencialitat?
Entre la urgència i la importància: és viable l’essencialitat? Un compromís social per a l’escola, l’educaci...
Desplaçar-se millor
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Ministeri sense nord
Com ja sabem, el BOE de 30 desembre de 2020 va publicar la LOMLOE. La tramitació va ser llarga i va permetre que els diferents sectors in...
La asamblea en secundaria
La asamblea en secundaria Hacia un aula comunitaria como proyecto de democracia real José Antonio Mérida Donoso Las propuestas de fortale...
Nuestros ojos como vigilantes del cambio climático
Nuestros ojos como vigilantes del cambio climático Contribuir a la ciencia ciudadana Acercamos el seguimiento de los pájaros a la ciudada...