Transformamos los patios escolares
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Mónica Domínguez: «El pas de l’escola a l’institut és un moment de gran importància per als ...
Aquesta eivissenca em rep, en la distància i amb una pantalla entremig, amb un somriure. Encara no es creu que haguem pensat en ella per ...
Conversant en rotllana: gestió d´impulsos
Què ens diu la recerca científica: Significativitat i funcionalitat
Significativitat i funcionalitat Consigna de l’evidència Afavorir la vinculació dels coneixements previs amb els nous coneixements que...
Pensem més i l’encertarem. Respostes saludables
Pensem més i l’encertarem. Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des ...
La magnitud de la tragedia
La magnitud de la tragedia Perspectivas de colapso socioecológico Pablo Alonso López Jorge Riechmann Fernández Departamento de Filosof&...
Formación Profesional: nueva ley, nuevos retos
Formación Profesional: nueva ley, nuevos retos El pasado mes de diciembre de 2021, el Consejo de Ministros aprobó la nueva ley de la Form...
Biblioteca de Aula: Ollis
BIBLIOTECA DE AULA Ollis THON, I.; BRECH, N. (il.) Barcelona: Nórdica, 2021 Ollis es una niña de 10 años, vergonzosa y un poco asustadi...