I ara què? De la formació inicial a la pràctica real
Guia per a l’aprenentatge de flexibilitat psicològica i regulació emocional a l’aula
Guia per a l’aprenentatge de flexibilitat psicològica i regulació emocional a l’aula Lidia Cobos Sánchez, Juan Miguel Fluja...
Carlos Llanos. Dirigir un centre implicant-hi tothom
Les instal·lacions de joc: metàfores de la vida de relació
Les instal·lacions de joc són contextos lúdics concebuts des de la trobada i la intersecció entre joc, art i cultura. En a...
El que necessiten les famílies de la teva aula
El que necessiten les famílies de la teva aula Què és el més important que podem fer pels nostres infants? Com podem ajudar-ne les...
La voz de las familias en la acción tutorial
La voz de las familias en la acción tutorial Aportaciones de las familias para la mejora de la acción tutorial Cristina Aguilera Gómez,...
Les persones que aprenen s’autoregulenCom més aviat es treballi l’autoregulació, millor...
Les persones que aprenen s’autoregulen Consigna de l’evidència L’autoregulació metacognitiva, que se centra a estimular qu...
El repte cultural i educatiu de la sostenibilitat
El repte cultural i educatiu de la sostenibilitat Una pedagogia cultural crítica a partir de l’Agenda 2030 Gemma Carbó Ribugent Les pa...