Imatge i infància. Ajustem l’enfocament?
Assegut estratègicament al sofà de l’aula observo meravellat el joc tan ric dels nens i nenes, les complicitats que s’hi estable...
Un sistema per cuidar-nos
Un sistema per cuidar-nos Raúl Martínez Robles De la mateixa manera que passa a les nostres vides personals, als centres educatius els eq...
Material per a l’alumnat: Welcome to the weird and wonderful world of Dalí
Aquesta proposta CLIL pretén acostar l’alumnat de cicle superior de primària a la figura i les obres més significatives de ...
Nuestros ojos como vigilantes del cambio climático
Contribuir a la ciencia ciudadana De qué hablamos Los cambios en los ritmos de la naturaleza son indicadores del cambio climático. Los &#...
Rastrejant per la xarxa… Utopedia #7
RASTREJANT PER LA XARXA Novetat a Utopedia! Episodi #7: Bien de Escuela En aquest episodi l’equip d’Utopedia es trasllada a l’IES Bo...
Com es pot establir un diàleg constructiu amb l’alumnat?
La secció «Filosofem» ha arribat a port. Hem navegat durant molt de temps per les aigües de les publicacions de Graó i ...
Les places de les escoles a Cardedeu: punt de trobada familiar
Les places de les escoles a Cardedeu: punt de trobada familiar A Cardedeu s’ha intentat que cada escola pública tingui al costat una pla&...
La vida submarina: poniendo en práctica la competencia global
La vida submarina: poniendo en práctica la competencia global Esteve Juanola Feliu, Oriol Pallarés Monge En el marco del proyecto Erasmus...