Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria)
Mònica Carrasco: «És necessari que els docents coneguin i treballin els ODS a les aules per ta...
Mònica Carrasco: «És necessari que els docents coneguin i treballin els ODS a les aules per tal de fer partícip l’alumnat de...
Diàlegs entre arquitectura i pedagogia
ConnectART o una manera d´unir natura i art
ConnectART o una manera d’unir natura i art Cristina Badia Guinjuan, Teresa Graus Ribes Al començament és important observar les pecul...
¿Qué impide a la calidad llegar al aula?
La complejidad del sistema-escuelaEn cualquier escuela, sin importar si es pública o privada, rural o urbana, grande o pequeña, podría...
Quan la vida quotidiana esdevé l´escola
El passat 13 de maig de 2020, en ple confinament, l’escola Illa de Sabadell celebrava una trobada virtual amb la presència d’Eul&ag...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIAHEM LLEGITTROBADESCONVOCATÒRIES
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Ella sí que m’entén ALCÁNTARA, R.; VILLAMUZA, N. (il·l.) Barcelona. Baula, 2021 Aquest lli...
L’educació artística promou aprenentatges significatius
Consigna de l’evidència L’educació artística és un espai que serveix per generar aprenentatges que afavoreixin el pens...