Investigamos para Comprender: propuestas de indagación
Investigamos para Comprender: propuestas de indagación Albert Díez Vañó Investigar para Comprender es una manera de proponer apren...
Ministeri sense nord
Com ja sabem, el BOE de 30 desembre de 2020 va publicar la LOMLOE. La tramitació va ser llarga i va permetre que els diferents sectors in...
L’educació en temps de crisi sanitària
L’impacte de la pandèmia provocada per la covid-19 ha canviat el món i alguns aspectes de la nostra vida. El futur és incer...
L’aula, els fogons d’una escola
Ara més que mai podem gaudir d’una gran oportunitat de somiar, planificar i executar una nova escola més adequada a les necessitat...
CONTES
No dormirem en tota la nit LANG, S.; LAN, M. Sant Cugat. Símbol Editors Després d’haver llegit el llibre No estic de mal humor dels au...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Rastrejant per la Xarxa. Trobades i convocatòries
TROBADES I Congrés Internacional de la RIEEB: «Competències emocionals: claus del benestar» Barcelona i en línia, del 22 al 2...
El videojuego Hands of Time en clase de matemáticas
El videojuego Hands of Time en clase de matemáticas Marcos Campos Nava Universidad Autónoma del Estado de Hidalgo (México) mcampos@uaeh...
RadioPérez: Ones per a la convivència en una experiència de ràdio escolar
RadioPérez: ones per a la convivència en una experiència de ràdio escolar Benjamín Menéndez Martínez S’hi des...