L’empoderament de l’alumnat a través de la seva participació
Un centre educatiu a la recerca de la inclusió no pot deixar de fer partícips del seu camí tots els membres que en formen part. P...
Aprendre des de la complexitat
El mes de març de 2010, la classe dels grans de l'escola de Rellinars, on conviuen disset nens i nenes de quart a sisè de primària, es...
Te cuento mi pueblo 3.0
Te cuento mi pueblo 3.0 María del Carmen Borrachero García CEIP Nuestra Señora de Guadalupe. Burguillos del Cerro (Badajoz) Aquest arti...
Claves para la convivencia intercultural en educación infantil
Andrea Khalfaoui La participación de las familias, las interacciones entre iguales y las expectativas de máximos son fundamentales para f...
Armonía. Respuestas saludables
Armonía. Respuestas saludables Sabemos que hay cosas que funcionan. Queremos disfrutar del trabajo y podemos mejorar, tanto desde el punt...
Una serp blava sobre fons blanc
Quan aconseguim que l’alumnat entri en el món de l’escriptura de manera eficaç, no només ha estat perquè li he...
Prometem el mar
El mes de gener de 1936 un mestre promet als seus alumnes d’un poblet de Burgos que els portarà a veure el mar, però en esclatar l...
Barcelona ciutat educadora. Dotze anys del Projecte Educatiu de Ciutat
En aquest article, s'hi explica què és el Projecte Educatiu de Ciutat de Barcelona, s'hi exposa quins n'han estat els antecedents, quin...