Parvulari confinat, grups bombolla i la infància al centre… de la tempesta
Parvulari confinat, grups bombolla i la infància al centre... de la tempesta David Altimir Sans Mestre a l’escola Les Pinediques. Taradel...
Del género al transgénero: crecemos en el aula
Marta Sotelo Soto, Patricia Taboada Castro, Milena Varela Fernández, Aida Villamisar Vázquez En este artículo se trata la perspectiva d...
Cohesió de grup i personalització. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Viure (a) la natura
L’escola es nodreix de tothom qui hi participa. Volem remarcar la importància de fomentar l’estudi i la cura de l’entorn en u...
El cos i la identitat
Remei Tarragó: «Tot i que entre el 8 i el 10% dels naixements que tenen lloc a l´Estat espanyo...
Remei Tarragó: «Tot i que entre el 8 i el 10% dels naixements que tenen lloc a l’Estat espanyol és d’infants prematurs, el ...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Utopedia: La comunitat dels llibres. Trobades i convoc...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Els arbres també fan caca PEREZ, S.; PAROT, A. Barcelona. Baula (El Jardí d’en Julivert), 2021 Us he...
Glogster, més que un pòster i una infografia
Glogster, més que un pòster i una infografia Glogster és una aplicació de la web 2.0 que permet realitzar pòsters multimè...