Aprenentatges emergents de tres experiències de gestió escolar en pandèmia
Presentem en aquest Bloc el resultat d’un procés de reflexió col·lectiva de tres direccions de centre, després de gaireb...
De pal, d’impremta o lligada?
El debat sobre quin tipus de lletra s’ha de prioritzar en l’alfabetització inicial està en plena efervescència a l&rs...
Aprenent història a partir de l´escola
Les paraules que podreu llegir al principi del text il·lustren com un alumne de l’escola Baixeras explica la seva experiència d&rs...
El trabajo de la autonomía de a 3 a 6 años
Recomanacions de Bibliomèdia: Com és la teva família?
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Com és la teva família? MARTÍ, M.; TUKI (il·l.) Sevilla. Babidi-Bú, 2021 En una societat on...
Lágrimas negras: de procés educatiu a peça de museu
Lágrimas negras: de procés educatiu a peça de museu María Paczkowski Reloba Institut Martí Pous. Barcelona Facultat d’E...
Andamiajes para la incorporación de las prácticas artísticas en la escuela
El caso del CEIP Santa Teresa Jodie di Napoli Algarra La incorporación de las prácticas artísticas en las dinámicas de la escuela ...
Evaluación del aprendizaje socioemocional y artístico