Establint ponts entre l’escola i la família
Establint ponts entre l’escola i la família En aquest article us presentem, a manera de recull, propostes per establir ponts entre l’...
Cécile Barbeito: «En el currículo se habla de resolver los conflictos, pero los docentes no sa...
Cécile Barbeito: «En el currículo se habla de resolver los conflictos, pero los docentes no saben cómo hacerlo» ¿Có...
Recursos per a la pràctica: Aprenen a dir «no» des dels primers mesos
RECURSOS PER A LA PRÀCTICA Aprenen a dir «no» des dels primers mesos A l’Escola Bressol Municipal Cappont, de Lleida, els infants...
Aprendre des de la complexitat
El mes de març de 2010, la classe dels grans de l'escola de Rellinars, on conviuen disset nens i nenes de quart a sisè de primària, es...
Biblioteca de Aula. Libros. Encuentros y convocatorias
Daniel Innerarity: «Aprender es gestionar el desconocimiento»
Daniel Innerarity «Aprender es gestionar el desconocimiento» Francisco Luna, Cristina Elorza «La escuela no es una mera prolongació...
Renovar la nostra vocació pedagògica
Renovar la nostra vocació pedagògica Si algun llibre és capaç de renovar-nos la vocació pedagògica, davant l’esfor...
¿Hacia dónde se dirige la Formación Profesional?
¿Hacia dónde se dirige la Formación Profesional? Óscar Boluda Ivars La Formación Profesional en España se enfrenta a cam...