Per què l’any comença l’1 de gener?
Construint coneixement de forma compartida
Entre el professorat, es parla habitualment de la necessitat de coordinar-se, de prendre acords de forma. Quan parlem de treball en equip...
De què parlem, d’inclusió o d’escola inclusiva? Un esbós de l´estat de la qüestió
El desenvolupament de la competència matemàtica, a través d’un procés d’indagació
L'article que presentem té dos objectius importants: d'una banda, mostrar com es desenvolupa la competència matemàtica en una aula on ...
Formació ciutadana i tecnologia a Callús
El municipi de Callús ha realitzat un projecte collectiu relacionat amb la tecnologia que ha abastat diferents àmbits ciutadans i educa...
L’espai buit. Temps i espais de possibilitats
L'escola El Martinet, de nova creació des del 2004, parteix d'uns principis educatius fonamentats en el concepte de coneixement i de la ...
El temps compartit amb els infants
El que pretenem amb aquest article és realitzar un petit recorregut entre el que l'alumnat du a terme a l'escola, la manera com reflexio...
El temps i els docents
La vida diària atrafegada de l'escola a voltes ens fa oblidar la capacitat que podem tenir de gestionar el temps. Aquest temps, ocupat e...