La pilota com a projecció del cos col·lectiu
Inter-accions és un espai per compartir propostes realitzades en diferents contextos de trobada: facultats d’educació, cicles form...
El rime, la cançó, el joc (i per què no el poema?)
Aquí es comenten dues propostes realitzades al jardí maternal de la Facultat de Dret de la Universitat de Buenos Aires. Explorem l&...
EN LÍNE@: Educabilidad
Dansant, pintant, cantant…, aprenem? A la nostra escola, creiem que sííí!
Basem el nostre projecte en dos principis que volen respondre a les necessitats dels infants i les famílies de la nostra escola: l'acoll...
Danza implicada
A grans problemes, grans solucions
Presentem una experiència desenvolupada a segon curs d’educació primària. Les alumnes i els alumnes s’enfronten a una...
Prohibits els xumets
Els meus veïns es plantejaven començar a portar el seu fill de 18 mesos a una escola infantil perquè, segons deien, «aprengui...
Pablo Martínez Cousinou: «Hi ha una gran necessitat d´ensenyar alfabetització visual a les es...
Pablo Martínez Cousinou és fotògraf, encara que la conversa que mantenim amb ell ens porta a parlar de periodisme, educació...